Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.  Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. W przypadku gdy towar – papier jest docinany specjalnie pod zamówienie klienta z innych  większych formatów zwrot papieru nie jest możliwy Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: czerwonykot@czerwonypazdziernik.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

    1. Towar został zakupiony w hurtowni, nie więcej niż 21 dni wstecz od momentu otrzymania zwrotu przez hurtownię.
    2. Towar nie nosi żadnych śladów użytkowania.
    3. Towar posiada kompletne i niezniszczone opakowanie.
    4. Towar posiada wszelkie oryginalne metki i oznakowania.
    5. Przesyłka ze zwracanym towarem jest opisana numerem zamówienia / faktury / faktury proformy, za którym dany towar został zakupiony w hurtowni.
  1. Jeżeli zwracany towar spełnia warunki opisane powyżej to hurtownia zaakceptuje zwrot i wystawi fakturę korygującą na zwrócony towar, a Państwo zostaniecie obciążeni kosztami obsługi zwrotu zgodnie z obowiązującym w danej chwili cennikiem. Jeżeli towar nie spełnia w/w warunków to hurtownia nie zaakceptuje zwrotu i nie wystawi korekty faktury. W takiej sytuacji towar pozostanie w hurtowni na przechowaniu, do momentu aż odbierzecie go Państwo na własny koszt. W przypadku kiedy towar pozostaje w hurtowni na przechowaniu dłużej niż 1 miesiąc hurtownia ma prawo jego utylizacji.

Adres do zwrotów: Sobianowice 37A, 20-258 Lublin

„Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.”

17. Gwarancja na towary producenta obowiązującej na sprzedawane produkty wynosi 1 rok od daty zakupu.

18. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Papier Lublin, Sobianowice 37a, 20-258-Lublin.  Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie zakupionych towarów i straty z tego wynikłe, w szczególności za niedokonanie prób przed rozpoczęciem zadruku zakupionego papieru. KUPUJĄCY zgadza się na ograniczenie roszczeń wyłącznie do wartości wadliwego papieru.